Vizeum lander Red Bull-budgettet

Medier, der vil have andel i Red Bull-budgettet, skal rette opmærksomheden mod bureaugruppen Vizeum.
Per Fanefjord Laursen

Key Account’ere og andre i mediernes salgsafdelinger skal fremover kontakte Vizeum, hvis deres medie vil tiltrække en andel af Red Bulls mediebudgetter.

Red Bull introducerer deres produkter på det danske marked i dette forår og har i den forbindelse afholdt en bureaukonkurrence, hvor valget faldt på Vizeum.

”Kampen var hård og vi var generelt tilfredse med alle de inviterede bureauer. Men i sidste ende var det Vizeum, der var det oplagte valg for os. Vi har evalueret på en række parametre, men kan sige at Vizeum har en rigtig god forståelse for vores brand og var mest in-line med vores strategi samtidig med de havde modet til at udfordre os” siger Red Bulls danske marketingchef Sabine Domayer.”

Samarbejdet er indledt med det samme, og de første mediemæssige resultater ses i marts.

Red Bull er blandt andet kendt som en kreativ tv-sponsor og event-maker.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også