MediaWatch lancerer digi-watch.dk

Læs om Google og CPM, få 6 guldpointer om danskernes søgevaner og se Jon Lunds analyse om danske netbutikker på det nye site digi-watch.dk
MediaWatch

MediaWatch A/S lancerer i dag DigiWatch (digi-watch.dk) et nyt site, hvor du fra i dag vil kunne læse om alle aspekter ved online markedsføring. Sitet er fortrinsvis henvendt til annoncører, mediebureauer og marketingfolk i store og mellemstore danske virksomheder, der står over for den store udfordring at skulle navigere på et digitalt hav i stadig forandring.

Men vi håber naturligvis, at også de danske mediechefer vil læse med for at få en bredere forståelse for de udfordringer annoncørerne står over for online.

Sitet er bygget op omkring et ugentligt nyhedsbrev og vil som MediaWatch være abonnementsbaseret.

Besøg DigiWatch.

Adgang til DigiWatch koster 895,- årligt (introtilbud), og du kan tegne abonnement online.
Skriv til info@mediawatch.dk, hvis du ønsker et prøveabonnement på DigiWatch.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også