MediaWards: 'Ugen' årets satsning

Berlingske Media vandt MediaWards afstemning om at være Årets satsning med 'Ugen'.

Årets satsning blev et kapløb mellem 'Ugen', Radio100FM, avisen.dk og Helse.

Efter en ommer-afstemning i fredags - hvor Ugen kom med i afstemningsmodulet - løb Ugen af med sejren med 23 procent af stemmerne viser optællingen mandag morgen.

På andenpladsen med 21 procent af stemmerne ligger Jim Receveurs satsning på at føre 100FM videre uden det hollandske moderselskab i ryggen - og en tårnhøj konccessionsafgift at betale.

På tredje- og fjerdepladsen kom A-pressens nye netavis om arbejdsliv, avisen.dk, med 18 procent af stemmerne, mens Vermøs opkøb af Helse og Tjek fik 17 procent af stemmerne og en fjerdeplads.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også