TV 2 fik Promax-pris

TV 2|Marketing har vundet en guldstatuette for sin ”Vild med dans”-kampagne ved Promax i London.
Per Fanefjord Laursen

Medarbejderne i TV 2|Marketing har vundet en guldstatuette ved Promax UK, som er den mest prestigefyldte prisuddeling for tv-markedsføring – også kendt som tv-markedsføringens svar på en Oscar.

Guldet fik de i kategorien ”bedste udenlandske trailer” for kampagnen til efterårets ”Vild med dans” - som du kan se her - og glæden var da også stor hos promoproduceren Thomas Bøgelund efter modtagelsen af prisen.

"”Vild med dans”-traileren er et rigtig godt eksempel på fantastisk samarbejde. Ideen blev skabt over en frokost, hvor alle fra afdelingen bød ind med idéer. Selve optagelserne var helt vildt sjove at lave, og det er fedt, at TV 2 har modet til at markedsføre sine programmer på den måde," siger han i en pressemeddelelse.

Traileren via dette links: http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=3761


 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også