Chili-sælger 'årets mediesælger'

Mediabureauet Mindshare uddelte i dag årets 'Purple People Award', der gik til Jan-Ulrich Otto fra Chili Group.

Blandt nominerede fra bl.a. Ekstra Bladet og Egmont Serieforlaget blev Chili Groups Jan-Ulrich Otto årets mediesælger, da Mindshare i dag uddelte sin årlige pris, 'Purple People Award'.

Prisen gives til mediesælgere, der udmærker sig inden for kriterierne professionalisme, samarbejdsevne, fleksibilitet, service minded, kreativitet og pro-aktivitet, skriver Mindshare. Ud over hæderen vanker der også et rejsegavekort på 10.000 kr. til vinderen.

De øvrige nomierede var Thomas Hervø, Egmont Serieforlaget, Lennart Le Févre, Aller Media,  Morten Nøhr Laursen, Ekstra Bladet og Jesper Lehrmann, City Reklame.

-LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også