Politikens Lokalaviser går til filmen

Stigende efterspørgsel fra det lokale forenings- og erhvervsliv har fået Politikens Lokalaviser til at udvide de traditionelle annoncepakker og bannerannoncer.
Epn.dk

Denne artikel er bragt i samarbejde med Morgenavisen Jyllands-Posten.



”Vi har mærket et stort behov hos vores annoncører, der også ønsker at blive markedsført på nettet med kommercielt web-tv, der præsenterer deres virksomhed og produkter,” siger Charlotte Pour, der er salgschef hos Politikens Lokalaviser A/S.

Kunderne vil følge med udviklingen og afprøve nye medier, men stadig til en konkurrencedygtig pris, og det kan Politikens Lokalaviser sørge for.

”Derfor tilbyder vi web tv-produktion til fordelagtige priser, hvilket har været en øjenåbner hos flere af vores kunder, der i første omgang har skrinlagt tanken om at få produceret en reklamefilm, da det oftest kan være en bekostelig affære,” siger Charlotte Pour.

”Nogle budskaber går bare nemmere igennem med levende billeder: Kandidaten til byrådet, den nye mode, den seneste bilmodel og den ombyggede butik. Mulighederne er mange.”

Online er blevet en stærkt stigende del af omsætningen hos Politikens Lokalaviser, der udover Lokalavisen.dk har 23 lokale, danske nyhedssites. Denne unikke platform er attraktiv for annoncørerne, der i langt højere grad kan målrette deres markedsføring geografisk end gennem bredere medier.

epn.dk

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også