Benjamin udgiver digitalt drengerøvsmagasin

Benjamin Media sender fra i dag et digitalt magasin på gaden, som skal give flere annoncørmuligheder og udvide M!-brandet.
MediaWatch

I dag præsenterer Benjamin Media en smagsprøve på den nye digitale magasin-satsning, mmm-mag. Magasinet skal ligge i forlængelse af M!-brandet, som står bag månedsmagasinet M! samt hjemmesiden mmm.dk. Indholdet vil som i de øvrige medier være henvendt "drengerøve" og derfor omhandle lækre kvinder, biler og elektroniske gadgets.

"Med dette nye format kan vi give læserne nogle interaktive oplevelser, der ikke er set før i Danmark. Samtidig har vi mulighed for at koble magasinets design med alle de muligheder, nettet byder på," siger M!s chefredaktør Dennis Christiansen., som dog ikke er helt alene om ideen med et digitalt magasin til målgruppen.

Det elektroniskbaserde forlag Netpublications arbejder nemlig på snart at kunne udgive magasinet iGizmo, som vil fokusere på elektroniske gadgets.

Fra 20. august vil det gratis magasin udkomme hver anden torsdag. Hvis man tilmelder sig på mmm.dk, modtager man automatisk magasinet i sin indbakke.

Det nye format åbner også nye muligheder for annoncørerne, fordi det digitale magasin kan kombinere traditionel print- med web-annoncering. I mmm-mag kan helsides-annoncer f.eks. implementere flash-animationer til videoer og direkte links til webshops og bestillings-sider.

”Med lanceringen af mmm-mag understreger Benjamin Media, at vi vil give vores brugere oplevelser på tværs af medieplatforme og møde dem på deres præmisser – uanset hvor de er!”, udtaler adm. dir. Jan Lehrmann og fortsætter: ”Samtidig åbner dette en masse spændende nye muligheder hos vores annoncører for at komme i tættere dialog med M!s loyale brugere”.

Se prøvenummeret af mmm-mag her.

- MFH
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også