JP og Tipsbladet i aliance

Tipsbladet og spn.dk ruster sig til kamp i den skærpede konkurrence om fodboldinteresserede læsere på nettet og indgår strategisk samarbejde online.

Jyllands-Posten udvider mediesamarbejderne online og styrker nu sportssitet spn.dk (Sport På Nettet) med et redaktionelt samarbejde med Tipsbladet.

Fremover får spn.dk ud over egne historier også fodboldnyheder fra tipsbladet.dk og håndboldnyheder fra haandbold.com, der også ejes af Tipsbladet.

Det nye samarbejde falder i tråd med andre partnerskaber, som JP har indgået på jp.dk, epn.dk (Erhverv På Nettet) og fpn.dk (Forbrug På Nettet).

Tipsbladet bliver i tilknytning til fodbold- og håndboldnyhederne eksponeret via links, der sikrer begge parter større trafik og for læserne et langt større udbud af nyheder inden for fodbold- og håndboldgenren.

Tipsbladet er et af landets ældste fodboldmedier, men har på nettet oplevet stor konkurrence fra sites som bold.dk. Tipsbladet.dk har omkring 70.000 brugere om måneden ifølge tal fra FDIM, mens sites som bold.dk og sporten.dk ligger væsentligt over med mere end en kvart million brugere månedligt.

- MediaWatch

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også