Reklamebureau vil fordoble budgetterne

Selv om krisen stadig kradser, vil reklamebureauet Vermø fordoble budgetterne i de selskaber, det er involveret i, inden udgangen af 2012.Mens krisesnakken florerer i medieverdenen, vil reklamebureauet Vermø fordoble 2009-budgetterne i de selskaber, bureauet er involveret i. Fordoblingen skal efter planen være nået inden udgangen af 2012.
MediaWatch

Selv om krisen stadig kradser, vil reklamebureauet Vermø fordoble budgetterne i de selskaber, det er involveret i, inden udgangen af 2012.

Mens krisesnakken florerer i medieverdenen, vil reklamebureauet Vermø fordoble 2009-budgetterne i de selskaber, bureauet er involveret i. Fordoblingen skal efter planen være nået inden udgangen af 2012.

"Det er en forudsætning for fortsat vækst, at der er styr på driften og organisationen. Og selvom 'familien' er vokset, vurderer vi, at det rigtige for os er at fortsætte en offensiv linje i vores koncernbundne selskaber og have en målsætning om at fordoble dette års budget," siger Jan Vermø, der er direktør i blandt andet Vermø A/S, til Børsen.

Vermø A/S ejes af ægteparret Tinna og Jan Vermø, der sidder på godt halvdelen af aktierne, mens A-pressen har tæt ved den anden halvdel. Bureauet har afdelinger i Herning og på Frederiksberg.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også