TV3 Puls kom godt fra start
TV 3 kunne i går præsentere den helt nye kanal 3Puls, der sammen med TV 3 og TV 3+ skal fange seerne med underholdning, film og livstilsprogrammer.
Det var specielt de voksne seere, der fulgte med ved startskuddet, og kanalen nåede et seertal på 22.000, da aftenens film 'The Bourne Identity' blev vist klokken 21, skriver frontbox.dk.
Dermed nåede 3Puls op på en kommerciel share på 1,4 procent i aldersgruppen 21-50 år.
Lanceringen af den nye kanal betyder, at Viasat-kanalerne har opnået en fremgang på 3,1 procent siden sidste mandag, hvorimod både TV 2 og SBS er gået en smule tilbage.
Dermed har 3Puls lagt godt ud, hvis man sammenligner med andre kanalers premieredag:
Her nåede Zulu og TV 2 News for eksempel kun op på en kommerciel share på 0,3 procent, mens TV 3+ opnåede 0,5 procent.
- Newspaq