Mindshare vandt Rockwool

Rockwool International A/S har valgt Mindshare som sit fremtidige mediebureau.
Per Fanefjord Laursen

Det indledende strategiske samarbejde blev igangsat allerede sidste år, og består af et integreret samarbejde mellem Rockwool International A/S, AdPeople og Mindshare.

Det er behovet for rådgivning og sparring i forbindelse med at kommunikere mere specielle og samtidigt nonkommercielle budskab om klima til en bred målgruppe, der gjorde at valget faldt på Mindshare som samarbejdspartner.

Koncerndirekør for Branding & Kommunikation Thorkild Diness Jensen:

”Med valget af Mindshare har vi fået en innovativ sparringspartner som formår at kombinere stor medieerfaring med nytænkning og integrerede løsninger på tværs af mediegrupper - en kombination, som sikrer os en kvalificeret håndtering af vores fremtidige mediekampagner.”
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også