Nordisk vice president til Discovery
Discovery Channel har ansat en chef for det nordiske reklamesalg for at styrke relationen til de nordiske mediebureauer.
Discovery Networks Nordic vil styrke forholdet til de nordiske mediebureauer og har derfor ansat Bent Jacobsen til at stå i spidsen for det strategiske, nordiske reklamesalg på Discovery Channel.
Bent Jacobsen, der tidligere har slået sine folder i MindShare, får titlen Nordic VP of Adsales.
"Vi har fulgt Bent Jacobsen i mange år, og med hans solide erfaring og professionelle indsigt i, hvordan mediebureauerne arbejder, har han det, der skal til for at styrke relationen yderligere til de nordiske mediebureauer," siger Jan Andreassen, General Manager Discovery Networks Nordic, i en pressemeddelelse.
Han ser nye og spændende muligheder for Bent Jacobsen og Discovery Networks Nordic i og med, at dokumentar- og faktaprogrammer vinder stadigt mere gehør blandt de nordiske tv-seere.
Bent Jacobsen har de seneste otte år arbejdet hos MindShare i hele Norden, senest som Nordic Managing Director, hvor han var ansvarlig for virksomhedens Business Development i fire nordiske markeder. Derudover har han været administrerende direktør for MindShare Sweden og for MindShare Norway.
Discovery Networks Nordic er det nordiske hovedsæde for medieselskabet Discovery Communications.
- Newspaq