Christian Bjerring ny marketingdirektør hos TrygVesta

Den tidligere direktør for Huset Markedsføring tiltræder 1. februar som ny marketingdirektør hos forsikringsgiganten.

Efter knap to år forlader tidligere adm. direktør for Huset Markedsføring Christian Bjerring mediebranchen. Han vender i stedet tilbage til erhvervslivet, hvor han som nordisk marketingdirektør i TrygVesta får ansvar for branding og markedsføring i Danmark, Norge, Sverige og Finland.

"Jeg ser frem til at komme tilbage til en stor koncern, hvor jeg kan gøre brug af mine erfaringer inden for ledelse og markedsføring. Og så ser jeg også frem til at skulle arbejde nordisk – det er en ny udfordring for mig, som jeg glæder mig til at tage op," siger den nyudnævnte marketingdirektør.

Den 44-årige Christian Bjerring har tidligere været ansat hos DSB, hvor han sluttede som som underdirektør med ansvar for Koncernmarketing og DSB Rejsebureau og bl.a. var manden bag de mange gange prisbelønnede reklamefigurer Harry&Bahnsen. I 2006 kom han til Huset Markedsføring, hvor han bl.a. søsatte Markedsførings kursusvirksomhed, men de økonomiske resultater skuffede, og det betød i slutningen af 2008, at han måtte sige farvel og tak til medievirksomheden. 

- MediaWatch

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også