Markedsføring henter markedschef fra Politiken

Huset Markedsføring styrker salget internt - tidligere markedschef hos Politiken, Lars Rochat, bliver ny salgschef.

En styrket salgsafdeling skal få flere annoncer tilbage til Huset Markedsføring. Mediehuset har per 1. januar ansat ny salgschef til en del af husets storkunder i form af Lars Rochat, der kommer fra en stilling som markedschef i Politikens annonceafdeling.

Efter et sløjt annoncesalg i første halvdel af 2008 outsourcede Huset Markedsføring delvist annoncesalget til DG-Media. Det samarbejde afbrydes igen og alt salg skal nu ligge in house.

"Dels ønsker vi at have et større fokus på salget til vores kunder, dels viste den koordinationsmæssige opgave at være større end ventet," siger salgs- og marketingdirektør i Huset Markedsføring, Christian Wennevold til Markedsføring.

- MediaWatch

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også