JP mediepartner for Team Danmark

Morgenavisen Jyllands-Posten bliver fra årsskiftet Team Danmarks første mediepartner. Aftalen er et led i en ændring af JP's sponsorstrategi, der fremover bl.a. skal have mere fokus på eliteprojekter, som aftalen med Team Dannark er udtryk for.

Morgenavisen Jyllands-Posten bliver fra årsskiftet Team Danmarks første mediepartner. Aftalen er et led i en ændring af JP's sponsorstrategi, der fremover bl.a. skal have mere fokus på eliteprojekter, som aftalen med Team Dannark er udtryk for.

"Vi har i 2008 lanceret en ny skarpere sponsorstrategi med fokus på eliten. Vi vil støtte nogle få markante idrætsorganisationer, der virkelig gør et stort arbejde for at få Danmark markedsført internationalt. Team Danmark har gennem mange år arbejdet seriøst for at vinde medaljer til Danmark ved EM, VM og OL. Det er det arbejde, vi gerne vil støtte," siger Jyllands-Postens marketingdirektør Karsten Jeppesen.

Aftalen omfatter annoncer for Team Danmark i printmediet Jyllands-Posten og online-medierne JP.dk og SPN.dk. (Sport på nettet). Der bliver ifølge Team Danmarks pressemeddelelse ikke nogen redaktionel særbehandling den anden vej. Team Danmark leverer dog en lang række kommercielle ydelser i forbindelse med aftalen. Jyllands-Posten vil blandt andet få adgang til HR-arrangementer, oplæg fra Team Danmarks eksperter og atleter samt OL-rejser, sportsoplevelser og sundhedsdage.

- MediaWatch

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også