Trendanalyse: Hvor dyb bliver krisen i 2009

Mindshare og TNS Gallup indbyder i samarbejde med MediaWatch til seminar om markedsudsigterne i 2009
MediaWatch

Den 9. januar er Mindshare vært, når TNS Gallup præsenterer sin 24. årlige trendanalyse ved et morgenseminar på Copenhagen Business School.

Hvad forventer de største danske annoncører sig af 2009. Hvor dybt skærer sparekniven i marketingbudgetterne. Hvilke medietyper vil vinde og tabe.

Hør det og meget andet, når direktør Morten Kromann-Larsen fremlægger Gallups omfattende analyse. Arrangementet er gratis.

Program

8.30 Registrering

9.00 Præsentation af TNS Gallups trendanalyse 2009
ved Direktør Morten Kromann-Larsen, TNS Gallup

9.30 Hvor dybt stikker den globale krise i 2009?
ved Adam Smith, Futures Director, GroupM

10.30 Sådan kommer marketing gennem krisen?
ved Professor, Suzanne C. Beckmann, CBS

11.00 Tak for i dag

Tilmelding

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også