OMD vinder kæmpe bilbudget

OMD har vundet Renault-Nissans EMEA som kunde, der har et globalt mediebudget på 5,5 mia. kroner.
MediaWatch

OMD har fået Renault-Nissans mediebudget i Europa, Mellemøsten og Afrika (EMEA) – et budget, der er anslået til at være på 5,5 milliarder kroner.

OMD havde i forvejen Nissan, men tilføjer nu Renault i porteføljen.

Det er Carat der må sige farvel til en stor kunde efter otte års samarbejde. Det skriver adage.com ifølge markedsføring.dk

OMD får ansvaret for Nissans mediaindkøb i 24 lande og Renaults i 30 lande.

Kampen om Renault-Nissan blev vundet af OMD foran Mediaedge:cia (WPP), MPG og VivaKi (Publicis Groupe).

For få dage siden vandt OMD i Nordamerika Levi Strauss & Co.'s budget på godt 275 millioner kroner.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også