Nyt vildt tv-koncept på vej til Danmark

TV3 har vist interesse for et nyt vildt tv-koncept, der er bygget op om folks villighed til at gøre hvad som helst for penge.Det nye konceptprogram 'Desperate Measures' er netop blevet lanceret på tv-messen MIPCOM i Cannes.I programmet kan en person gøre en ven gældfri, hvis han eller hun er villig til at gøre alle mulige grænseoverskridende ting, som at slikke tæer på en soldat, der ikke har haft støvlerne af i flere dage, spise en stor skål hundemad eller blive pint med en sømpistol, skriver B.T.
MediaWatch

TV3 har vist interesse for et nyt vildt tv-koncept, der er bygget op om folks villighed til at gøre hvad som helst for penge.

Det nye konceptprogram 'Desperate Measures' er netop blevet lanceret på tv-messen MIPCOM i Cannes.

I programmet kan en person gøre en ven gældfri, hvis han eller hun er villig til at gøre alle mulige grænseoverskridende ting, som at slikke tæer på en soldat, der ikke har haft støvlerne af i flere dage, spise en stor skål hundemad eller blive pint med en sømpistol, skriver B.T.

Programmet er udviklet af Howard Schultz, der også står bag programmer som 'Extreme makeover' og 'Sandhedens time', som netop nu sendes i en dansk version på TV3.

Programmet med Lars Hjortshøj i værtsrollen nyder stor succes, hvilket har fået TV3 til at vise stor interesse for det nye koncept fra Schultz' side.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også