Telia satser på toiletreklame

I Sverige går telegiganten Telia toiletvejen for at få flere til at se fodbold på mobilen.
MediaWatch

I Sverige går telegiganten Telia toiletvejen for at få flere til at se fodbold på mobilen.

Reklamebureauet Storåkers McCann står bag den utraditionelle kampagne, hvor der reklameres på både toiletter og offentlige bænke.

"Dette er en anderledes kampagne, der viser, at hele byen er en potentiel arena for markedsføring," siger Robert Nygren fra Storåkers McCann til resume.se.

Uden over reklamerne på bænke og toiletter vil bureauet også bruge andre nyskabende påfund for at huske forbrugerne på, at mobilen er smart at se fodbold på.

"Normalt kan man se skilte uden for barer, hvor der står: Her kan du se fodbold. Den slags skilte vil vi sætte op steder, hvor man ikke forvente det. Eksempelvis i en skov, " siger Robert Nygren.

Kampagnen kommer til at ramme alle de større byer i Sverige.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også