Animal Planet går i luften med ny profil

Animal Planet går i luften med en ny og forbedret programprofil.
MediaWatch
Animal Planet går i luften med en ny og forbedret programprofil. Kanalen, der er verdens eneste underholdningskanal med indhold udelukkende om dyr, mennesker og forholdet i mellem dem, er klar med en ny profil i Europa. Relanceringen sker i forbindelse med at Animal Planet nu har eksisteret i 10 år i internationale markeder udenfor USA. "Vi relancerer Animal Planets udtryk og måde at fortælle historier på, for at vi kan få et dybere forhold til vores publikum og partnere," siger Phillip Luff, Senior Vice President og General Manager, Animal Planet International. Udover et nyt dynamisk logo og en levende grafisk pakke på skærmen tilbyder det nye Animal Planet seerne et varieret programudbud, skriver Animal Planet. Kanalen viderefører de naturfilm netværket er anerkendt for, og kvalitets doku-soaps/dramaer samt banebrydende CGI (computergenererede billeder), som vækker dyrerigets mangfoldighed til live. Det nye indhold vil fokusere på primal-instinkterne med alt fra overlevelse, seksualitet, forældreskab og dræberinstinkt. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også