TV 2 indgår partnerskab med datingsite

TV 2 har indgået endnu et strategisk partnerskab på nettet – denne gang med Match.com, der er verdens største hjemmeside for dating.
MediaWatch

TV 2 har indgået endnu et strategisk partnerskab på nettet – denne gang med Match.com, der er verdens største hjemmeside for dating.

Samarbejdet betyder, at Match.com fremover skal ligge på tv2.dk, og via match.tv2.dk vil det være muligt at søge i databasen med profiler fra hele verden.

Match.com har på verdensbasis over 20 millioner medlemmer.

"Hos TV 2 er vi meget glade for samarbejdet med Match.com, som er en særdeles professionel og stor datingplatform. Vi er overbevist om, at partnerskabet vil blive til gavn for både TV 2 og Match.com," siger konstitueret salgsdirektør for TV 2 NET, Jacob Zeeberg i en pressemeddelelse.

Partnerskabet betyder, foruden ekstra trafik på tv2.dk, at TV 2 har mulighed for at sælge bannere på hele platformen.

Den primære målgruppe for Match.com er kvinder i alderen 25-45 år. Sitet tilbyder en lang række muligheder for at finde den eneste ene f.eks. avancerede søgninger, personlighedstests m.fl.

Det nye partnerskab med Match.com kommer blot et par uger efter, at TV 2 indgik samarbejde med det store community for piger, goSupermodel. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også