TV3-kanalerne har fornyet seertække

TV3s "Sandhedens Time" med Lars Hjorthøj fik en ganske fin premiere i går med 431.000 seere.
MediaWatch

TV3s "Sandhedens Time" med Lars Hjorthøj fik en ganske fin premiere i går med 431.000 seere.

Det er sandsynligvis et af de bedste premieretal på TV3 i årevis, og ikke et dårligt tal set i lyset af de 250.000 seere, som samme kanals nye sitcom kan tiltrække.

Det nye program, hvor deltagerne skal svare på nærgående spørgsmål, var godt hjulpet af længere omtale i Aftenshowet. 

Resten af aften forløb også særdeles godt for TV3/TV3+, idet  TV3+ viste AaBs indtog i UEFA Champions League.

329.000 seere så nordjyderne hente et overraskende uafgjort og mål-løst resultat mod de skotske mestre fra Celtic Glasgow. Kampen peakede på 445.000 seere.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også