Dagblade samarbejder om magasin

Dagblade i Fynske og Syddanske medier indgår regionalt samarbejde om et magasin, der skal skaffe flere annoncekroner.
MediaWatch

Dagblade i Fynske og Syddanske medier indgår regionalt samarbejde om et magasin, der skal skaffe flere annoncekroner. Magasinet udkommer til efteråret.

Med indhold inden for blandt andet erhverv, livsstil, uddannelse og kultur kan magasinet komme ud til en ny og bredere skare af læsere. Det kommer både læsere og annoncører til gavn, forklarer redaktionschef Erik Stærke fra Fyens Stitstidende til nyhedsbrevet Dansk Presse.

Magasinet er et produkt af et samarbejde mellem Fyens Stitfstidende og Fyns Amts Avis i Fynske Medier og JydskeVestkysten i Syddanske Medier.

Ideen kom i forlængelse af den kreativitet, annonceafdelingen har fundet frem i kampen om annoncerne. Udover det nye magasin lokker Fyns Stiftstidende årligt annoncører med 60 redaktionelle tillæg om forskellige emner. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også