Internet-tv fra OL blev et hit for Sonofon

Under OL tilbød Sonofon/Cybercity 24 timers internet-tv fra både brede og smalle sportsgrene. Det viste sig at være et hit.
MediaWatch

Under OL tilbød Sonofon/Cybercity 24 timers internet-tv fra både brede og smalle sportsgrene. Det viste sig at være et hit.

Målsætningen var, at 25.000 brugere skulle tilmelde sig tjenesten, men det endte med, at 30.000 brugere så håndbold, ridning, BMX og mange flere sportsgrene over nettet.

Direktør for produktudvikling hos Sonofon/Cibercity, Henrik Skov, siger til Børsen, at han er meget glad for resultatet og de erfaringer, som selskabet har fået ved at udbyde web-tv.

"Web-tv er så dejligt simpelt. Her snakker vi om en applikation, der kører uden boks, men direkte på computeren. Man kan gå direkte på, når man ønsker. Det er en af de ting, der gør mediet rigtig stærkt. Og så kan vi nemt gå ud og tilbyde det til hele markedet, både de kunder, vi har i forvejen, og resten," siger Henrik Skov til avisen.

Sonofon tilbød ikke hele OL på web-tv, men havde købt rettigheder til udvalgte sportsgrene. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også