Søndagsavisen skærper kampen om jobannoncerne

Søndagsavisen lancerer søndag den 24. august en helt ny jobsektion med titlen JobLiv.
MediaWatch

Søndagsavisen lancerer søndag den 24. august en helt ny jobsektion med titlen JobLiv.

Selv kalder Søndagsavisen JobLiv for "nyskabende" fordi den meget målrettet henvender sig til den moderne medarbejder.

"De nye generationer af medarbejdere er ofte hverken tiltrukket af den klassiske arbejdsmarkedsjournalistik med udgangspunkt i overenskomster og regler eller af de traditionelle erhvervsaviser. Søndagsavisens nye jobsektion er skabt til den store gruppe af medarbejdere, som ønsker at tage et personligt ansvar for at realisere egne drømme og ambitioner på jobbet," siger direktør for Søndagsavisen Arne Ullum.

JobLiv vil byde på artikler om tendenserne på jobmarkedet i Danmark, ideer til personlig udvikling, inspiration til f.eks. lønforhandlinger og jobsamtalen samt meget mere.

JobLiv er første fase af en større omlægning af Søndagsavisen, der hver søndag deles ud pr. bud til cirka 2,1 mio. husstande.

Ambitionen med omlægningen er at hæve læsertallet yderligere.

"Vores mål er, at vi vil sætte en ny standard for, hvad danskerne kan forvente sig af en gratisavis - ikke i kvantitet men i kvalitet," siger Søren Krogsgaard, der er bladets nye chefredaktør.

Senere på året præsenterer mediekoncernen Søndagsavisen en række nye initiativer på nettet med udgangspunkt i lanceringen af Søndagsavisen.dk. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også