Konica Minolta og Discovery Networks Nordic indgår i slutningen af denne måned et usædvanligt partnerskab i Danmark.
Samarbejdet giver Konica Minolta adgang til Discovery Networks seere på alle lokale platforme med nogle af kanalens mest populære programmer som omdrejningspunkt.
"Samarbejdet med Konica Minolta ligger tæt op af Discovery Networks Nordics nye lokale salg- og marketingstrategi om stærke og langtidsholdbare brand-partnerskaber," siger General Manager Jan Andreassen, Discovery Networks Nordic.
Aftalen inkluderer blandt andet produktion af spots og integration af Konica Minolta i Discovery Networks on- og off-air markedsføring. På samme måde vil Discovery Channel blive en integreret del af Konica Minoltas markedsføring i efteråret.
"Vi har en række stærke værdier til fælles med Discovery. Det er blandt andet innovation og kreativitet. Når en stor del af vores kernesegmenter også er vilde med et program som Mythbusters, er det oplagt at forstærke indsatsen i samarbejde med Discovery Channel," siger Marketing Manager Claus Borvang, Konica Minolta. |NP|