Ritzau overvejer ny ledelsesstruktur

Efter Ulrik Schacks afgang fra Ritzau overvejer bureauet nu, om stillingen som kommerciel direktør skal genbesættes.
MediaWatch

Efter Ulrik Schacks afgang fra Ritzau overvejer bureauet nu, om stillingen som kommerciel direktør skal genbesættes.

"Stillingen er tegnet i organisationsdiagrammet, men det da klart, at vi benytter lejligheden til at se på, hvordan vi kan løse de opgaver, der ligger," siger adm. direktør Lars Vesterløkke.

I forbindelse med præsentationen af den nye strategi for Ritzau, har Lars Vesterløkke tidligere nævnt, at der skulle ske omstruktureringer i ledelsen.

Direktøren afviser dog, at der har været tale om en fyring af Ulrik Schack.

"Han er midt i 40'erne, har en fin uddannelse og har været på Ritzau i ti år. Det er ganske naturligt," siger Lars Vesterløkke om den kommercielle direktørs afsked.

Hovedpersonen selv siger, at afskeden er sket i god ro og orden, og at han har været glad for sin tid på Ritzau. Hvad fremtiden byder på, ved han dog ikke endnu.

"Det skal jeg til at finde ud af nu," siger Ulrik Schack. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også