MediaWatch pudser krystalkuglen

I dag har MediaWatch som et forsøg åbnet en ny sektion, hvor vi hver dag vil tilføje en forudsigelse, som vi beder vores abonnenter vurdere på en skala fra ét til ti.
MediaWatch

I dag har MediaWatch som et forsøg åbnet en ny sektion, hvor vi hver dag vil tilføje en forudsigelse, som vi beder vores abonnenter vurdere på en skala fra ét til ti.

Vi er nysgerrige efter at finde ud af om vores abonnenter, som alle har stor viden om mediebranchen, er et præcist termometer for branchen.

Forudsigelserne vil spænde vidt, men fælles for dem vil være, at de kan valideres inden for en overskuelig fremtid. Vi vil først og fremmest komme med forudsigelser om medieforbrug, konjunkturer og indtjening, men vi vil også fra tid til anden spørge om læsernes vurdering af et rygte - vi starter i dag med at spørge om en eventuel fusion mellem Nyhedsavisen og Urban er sandsynlig.

Vi modtager gerne forslag til forudsigelser og håber vores brugere vil lege med - i hvert fald i en testperiode.

Venlig hilsen

Ole Nørskov, chefredaktør

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også