Pia Kleist overvejer om medier er næste arbejdsområde

Pia Kleist forlader direktørjobbet på WinWin, fordi bureauet vil koncentrere sig om at drive et mere traditionelt reklamebureau med Pernille Simmelkier som direktør.
MediaWatch

Pia Kleist forlader direktørjobbet på WinWin, fordi bureauet vil koncentrere sig om at drive et mere traditionelt reklamebureau med Pernille Simmelkier som direktør.

Stifteren Herman Haraldsson forlod for nylig bureauet.

Pia Kleist har været aktiv på bureausiden siden starten af 1990erne, blandt andet hos OMD.
Pia Kleist siger til Mediawatch, at hun fortsat tror på den profil, man oprindeligt lagde op til i Winwin, hvor man ville favne noget bredere.

"Det er en disciplin, der i stigende grad bliver vigtig at mestre. Mediabureauer og reklamebureauer har hver især deres spidskompetencer, og når vi formår at forene disse optimalt i en samlet løsning, skabes der gode resultater," siger hun.

Derfor er det også i den retning, hendes tanker går, når det gælder næste job.

Ligger det kortene, at du træder over på mediesiden?

"Jeg ser en brancheglidning for mig, hvor media og kreativitet nærmer sig hinanden helt igen. Præcist hvor i dette felt jeg ender, ved jeg ikke endnu. For mig handler det i bund og grund om at finde de folk, som arbejder og organiserer sig ud fra den samme overbevisning."

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også