Bureaubranchen får et nyt medie

Det nye internetmedie bureaubiz.dk håber at kunne henvende sig til de store annoncører og til diverse bureauer.
MediaWatch
Det nye internetmedie bureaubiz.dk håber at kunne henvende sig til de store annoncører og til diverse bureauer. "Vi ser bureaubranchen i bred forstand. Ikke kun reklamebureauer - også de store annoncører, som lever tæt sammen med bureauverdenen. Vi lancerer dette site, fordi vi synes, branchen er spændende," siger medstifter Finn Graversen. Finn Graversen kan se tilbage på mere end 20 år journalisterfaring med reklame, medie og markedsføring som de væsentlige områder. Desuden skal den tidligere freelancer Peter Engholm være reporter for bureaubiz.dk. Det nye site vil søge at sætte fokus på nyheder, holdninger og faglig debat. Dagligt vil man udsende et elektronisk nyhedsbrev. Finansieringen af sitet skal ske ved hjælp af annoncer. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også