Berlingske har tabt 65 mio. på bolignedtur

Det Berlingske Officin mistede sidste år 65 mio. kr. i indtægter på boligannoncerne sidste år. I år fortsætter nedturen.
MediaWatch
Det Berlingske Officin mistede sidste år 65 mio. kr. i indtægter på boligannoncerne sidste år. I år fortsætter nedturen. Nedgangen på 65 mio. kr. svarer til en fjerdedel af boligannoncerne, skriver Børsen. Ifølge chefredaktør Lisbeth Knudsen skyldes faldet mere det vingeskudte boligmarked end konkurrence fra internet-annoncer. Oplysningen om nedgangen i boligmarkedet kommer fra en analytiker-præsentation, som Mecom offentliggjorde i sit årsregnskab kort før påske – men nedturen begrænser sig ikke udelukkende til sidste år, oplyser Lisbeth Knudsen. "Vi ser fortsat en presset tendens på boligmarkedet," siger hun til avisen. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også