Afgående Advice direktør er frisk på nye projekter

Jesper Højberg, afgående direktør for Advice A/S, vil hjælpe flere selskaber i gang med projekter, der kunne minde om 'Kommunikationsforum'.
Eva Lykke Jørgensen

Jesper Højberg, afgående direktør for Advice A/S, vil hjælpe flere selskaber i gang med projekter, der kunne minde om 'Kommunikationsforum'.

"Det er spændende at se, hvor meget kommunikation, der er flyttet over på nettet og det er også spændende rent forretningsmæssigt,"siger Jesper Højberg til MediaWatch.

Kommunikationsforum og Advice Digital er eksempler på de allerede eksisterende spin-offs, som er udsprunget af rådgivningsvirksomheden, og Jesper Højberg kan fortælle, at de næste år vil byde på flere spin-offs, heraf det første i efteråret 2008. Den afgående direktør forventer, at virksomheden vil fordoble sin indtjening over de næste fem år.

"Men det er ikke et mål i sig selv at være de største i branchen. Men vi vil gerne anerkendes som dem, der er længst fremme i skoene," siger han.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også