Wozniacki gavner Eurosport position

I årets to første måneder har Eurosport haft en markedsandel på henholdsvis 1,2 procent og 1,4 procent af seerne.
MediaWatch

I årets to første måneder har Eurosport haft en markedsandel på henholdsvis 1,2 procent og 1,4 procent af seerne.

Til sammenligning har f.eks. TV2 Sport i begge måneder haft 1,1, viser tal fra TNS Gallup.

Dermed Eurosport danskernes foretrukne sportskanal i 2008. Landechef for Eurosport Danmark Hans Peter Roth udtaler i en pressemeddelelse:

"Vi er meget glade for de flotte tal. De vidner om, at Eurosport hele tiden bliver mere interessant for danskerne. Samtidigt viser det også, at vi har ramt rigtigt med vores utrolig stærke vintersportssæson og vores eksklusive live dækning af de Afrikanske Mesterskaber i fodbold," siger han og tilføjer:

"Og så viser det selvfølgelig også, at danskerne har fulgt Caroline Wozniackis bedrifter på kanalen, hvilket de forhåbentlig fortsætter med." |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også