Læs om Kim Ardal, adm. direktør for Mastiff, i Mediernes Blå bog.
I denne uge har vi desuden tilføjet følgende portrætter til MediaWatch nye opslagsværk over markante personligheder i den danske mediebranche:
Jens Henneberg, viceadministrerende direktør for Bonnier Publications: Magasinchef med spejderånd
Jan Nielskov, direktør for mediebureauet Mediaedge:cia: Det handler om effekt
Erik Bjerager, chefredaktør og direktør for Kristeligt Dagblad: Gud bevare Danmark
Carsten Juste, Ansvarshavende chefredaktør på Jyllands-Posten. I orkanens øje
Kaj Høivang, kommunikationsrådgiver: Grinede sidst og bedst
Kenneth Brenøe, trading director for Group M: Flere TV-reklamer, tak
Bjørn Karsholt, direktør for DRRB ”...Gør livet lidt grønnere”
Anders Kronborg, senior vice president i Metro International Mediebranchens hardhitter
Jesper Grønholdt, direktør for TV3 og TV3+: Firmaets mand
Keld Reinicke, programchef hos TV 2: Far til Zulu
Bent Falbert, ansvarshavende chefredaktør på Ekstra Bladet: Flaben fra Ekstra Bladet
Anne Knudsen, chefredaktør og administrerende direktør for Weekendavisen Journalister skal arbejde mindre
Artiklerne er udarbejdet i samarbejde med InMente.
I de kommende uger vil vi tilføje en lang række minibiografier med tilknyttet CV. Vi modtager gerne forslag til, hvem vi skal inkludere i Mediernes Blå Bog.