Filmselskabers nye salgsstrategi testet

Nordisk Film og Zentropa har med succes indledt et samarbejdet mellem de to selskabers salgsafdelinger. Samarbejdet blev testet på Berlin Festivalen, der afrundes i weekenden.
MediaWatch
Nordisk Film og Zentropa har med succes indledt et samarbejdet mellem de to selskabers salgsafdelinger. Samarbejdet blev testet på Berlin Festivalen, der afrundes i weekenden. Kunderne i de to selskabers salgsstand er tilfredse med den nye struktur. "Tilbagemeldinger er positive, og de [kunderne, red.] er glade for, at de kan spare tid med kun ét salgsmøde," siger administrerende direktør for Trust Film Sales, Rikke Ennis til Børsen. Nordisk Film International Sales og Zentropas salgsafdeling Trust Film Sales annoncerede deres nye samarbejde i januar. Samarbejdet betyder, at kunderne tilbydes flere produkter lige fra den finske horrorfilm 'Dark Flores' til den danske børnefilm 'Cykelmyggen og dansemyggen'. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også