UK: Avisernes websteder boomer

En række store nyhedshistorie har givet de britiske aviser et løft i onlinetrafikken i januar.
MediaWatch

En række store nyhedshistorie har givet de britiske aviser et løft i onlinetrafikken i januar.

Det skriver Hitwise.com.

I sidste uge lå Daily Mail højest med en share på 4,97 procent i kategorien "print websteder", men det var ikke overraskende tabloiden The Sun, der tog det længste spring fremad - først og fremmest, fordi avisen kunne vise en video, der (måske) viser Amy Winehouse tage ulovlige stoffer.

Ifølge Hitwise står printkategorien af websteder dog kun for sammenlagt 1,5 procent af al internettrafik i UK - en andel der dog er stigende.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også