Nyhedsavisen haler ind på 24timer

Nyhedsavisen har den seneste tid fortsat med at erobre markedsandele fra andre danske gratisaviser.
MediaWatch
Nyhedsavisen har den seneste tid fortsat med at erobre markedsandele fra andre danske gratisaviser. Der er dermed lagt op til en fortsat topkamp mellem 24timer og Nyhedsavisen, mens Urban og Metroxpress i høj grad er hægtet af konkurrencen. Mens 24timer i december havde 29 procent af markedet, så havde Nyhedsavisen 28 procent, og er dermed meget tæt på at indtage pladsen som markedets største avis. Udfordringen for begge de store aviser er dog stadig at øge antallet af læsere pr. avis. De taber nemlig fortsat store penge på det danske marked. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også