Børsen producerer livsstils-tv på nettet

Børsen øger igen sit fokus på produktion af tv til internettet, når avisen den 1. april åbner en ny tv-station med fokus på livsstil.
MediaWatch
Børsen øger igen sit fokus på produktion af tv til internettet, når avisen den 1. april åbner en ny tv-station med fokus på livsstil. Tv-stationen kommer til at hedde Pleasure.dk, og planen er, at der dagligt skal produceres nye indslag. Tv-stationen skal virke som en udbygning af Børsens glittede Pleasure-magasiner. Netudgaven vil satse på et mix af både nyheder, produktomtaler, anmeldelser, guides, interviews og trends. Redaktør af Børsen Digitale Medier Jørgen Andresen mener, at der det seneste kvartal er sket et holdningsskift i forhold til web-tv og videoindslag på nettet. "Vi kan se, at der virkelig er sket et stemningsskifte. Hvor vi i efteråret snakkede om, at det kunne være fedt at have et par tusinde hits på et indslag, så er vi nu oppe på over 10.000 hits på de mest sete indslag på Borsen.dk," siger han til Journalisten.dk.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også