MediaWatch

DK4's tidligere ejere slæber Mogens Palle i retten

DK4’s tidligere ejere Tritel Investments sagsøger nu Mogens Palle for 27 millioner kroner, skriver ekstrabladet.dk i dag.

DK4’s tidligere ejere Tritel Investments sagsøger nu Mogens Palle for 27 millioner kroner, skriver ekstrabladet.dk i dag. Kontraktbrud, misligholdelse af aftaler og beskyldninger om løgne siges at være våbnene i den krig, der udspiller sig mellem de to parter. Og striden ender nu i retten. Ifølge avisen har Tritel Investments sagsøgt Mogens Palle for 27 millioner kroner for væsentlig misligholdelse af parternes aftale om tv-transmitteringen af Palles boksestævner. Striden bunder i boksekampen mellem Mikkel Kessler og Librado Andrade og danskerens kamp mod Joe Calzhaghe. Tritel Investments mener, at Mogens Palle har snydt dem, fordi han i begge tilfælde solgte sine rettigheder videre til andre promotorer, som derefter solgte tv-rettighederne til andre tv-selskaber, skriver ekstrabladet.dk.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere