Selvransagelse hos medierne

Journalister ligger på maven for erhvervslivet, og mediehusene forbløder, lyder den obligatoriske selvransagelse blandt medierne.
MediaWatch
Journalister ligger på maven for erhvervslivet, og mediehusene forbløder, lyder den obligatoriske selvransagelse blandt medierne. Det er Information, der har bedt journalister, medieanalytikere og bloggere om deres uforbeholdne mening om det danske medielandskab anno 2007. Og en kort opsummering lyder: Drop benovelsen over for politikere og erhvervsliv, sæt farten ned, grav dybere, genvind befolkningens tillid og opdyrk mediediversiteten.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også