Svenn Dam: Avisen.dk får comeback

MediaWatch

Nyhedsavisen har haft nok at se til med at lancere printudgaven, og derfor er internet-udviklingen sat ned i gear. Det erkender Svenn Dam overfor Markedsføring op til årsdagen for avisen.dks lancering. Nyhedsavisens mange udfordringer det forgangne år med distribution, annoncesalg, lavt læsertal pr. eksemplar, manglende indtægter fra distribution, og mange andre ting, betyder, at de store webambitioner er neddroslet en smule. Svenn Dam siger, at brugertallene er ok, men avisen.dk er ikke størst, og derfor vil man ikke offentliggøre sine tal på FDIMs hitliste, selvom avisen.dk måles. Han oplyser, at man har ansat en ny internetchef, der kommer fra Jubii og flere andre folk, så han forventer, at man kommer op i tempo igen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også