SBS og eb.dk demonstrerer tv og online samarbejde

MediaWatch

Reality-adventure show følges op af kreativ indholds- og promotionalliance mellem Kanal 5 og eb.dk. Kanal 5's store programsatsning Peking Express gik i luften torsdag aften. I serien skal ni par fra Danmark, Sverige og Norge i løbet af halvanden måned tilbagelægge mere end 10.000 km gennem blandt andet Rusland. De har kun en dollar på lommen for hver deltager per døgn. SBS TV udbygger seriens univers med en indholds- og promotionaftale med det særdeles velbesøgte eb.dk. Udvekslingen betyder, at sitet følger et deltagerpar nærmere, nemlig de to danske veninder Anna og Susanne. Eb.dk’s læsere vil hver fredag kunne læse om det, der ikke bliver vist på skærmen samt se pigernes private fotos fra serien. Der er premiere på samarbejdet i dag, hvor man kan læse de første dagbogssider og se et galleri med ucensurerede billeder af pigerne fra turens første dage.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også