Hvis tv2.dk skal være det mest brugte mediesite, kræver det hver uge en optimal udnyttelse af tilbud i samme kaliber som Tour de France. De nyeste FDIM-tal om internetbrug gælder for juli. De viser, at tv2.dk nåede sit erklærede mål i uge 30, hvor 888.492 besøgende sendte tv2.dk op på førstepladsen foran dr.dk, der havde 867.261 brugere. Det er første gang, at der måles på ugeplan med de nye målinger, og det er første gang, at tv2.dk er nummer et på listen. Det skyldes givetvis, at uge 30 var sidste uge af Tour de France. Det spiller også ind, at TV 2-koncernen i den pågældende uge var særdeles offensiv og effektiv med at få alle TV 2s platforme til at arbejde sammen om begivenheden. Målt på hele juli måned var dr.dk dog det mest brugte mediesite. Dr.dk var i juli besøgt af 1.837.451 brugere, tv2.dk af 1.620.456, mens eb.dk med 1.341.122 var det tredjemest benyttede mediesite. Dernæst kom msn.dk med 1.266.756, jubii.dk med 1.144.060 og bt.dk med 818.459.