SBS udbygger magasin-samarbejde

MediaWatch

Mens TV 2 News vil opgive samarbejdet med Forlaget Benjamin, satser Kanal 4 endnu stærkere på samarbejde med magasin-branchen. Kanal 4 indleder i efteråret et tæt samarbejde med ugebladet KIK IND om et nyt gossip-program. Programmet, der kommer til at hedde KIG IND TV, vil hver uge levere sladder om de kendte og deres liv. Programmet vil blandt andet bygge på tv-billeder fra det amerikanske tv-show Entertainment Tonight. Det er ikke første gang, at Kanal 4 satser på et samarbejde med etablerede brands i magasinbranchen. Tv-stationen har allerede et tæt samarbejde med Pernille Aalund fra månedsmagasinet Q, der i tv-programmet QTV blandt andet sætter fokus på kvinders følelses- og sex-liv. Konkurrenten TV3 har i forvejen et samarbejde med Ekstra Bladet omkring produktion af dokumentarudsendelser.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også