TDC bliver hos MediaCom

MediaWatch

MediaCom beholder hele TDC-koncernens mediabudget på over 200 millioner kroner. TDC har i foråret gennemført en udbudsrunde blandt mediabureauer om koncernens samlede mediebudget. Koncernen har besluttet at fortsætte samarbejdet med MediaCom, der har været TDCs mediabureau siden 1997. Der er tale om Danmarks største mediebudget med et samlet mediaforbrug, der i 2006 ifølge GallupAdfacts var langt over 200 millioner kroner. Ulrik Falkner Thagesen, adm. dir. i MediaCom, siger i en pressemeddelelse: "TDC har ikke kun mediebranchens største mediebudget, TDC er også en af branchens mest spændende og krævende kunder - og vi er rigtigt stolte over, at de igen har valgt os." MediaCom forventer fokus på TDCs behov for rådgivning om alle digitale og ikke-digitale muligheder i fremtidens komplekse mediebillede.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også