TV 2 vil i tættere dialog med erhvervslivet

MediaWatch

Ny kommerciel strategi skal løfte kommunikationen mellem TV 2 og tv-stationens kunder op på toplederniveau. TV 2's ledelse vil have foden indenfor på direktørens kontor. Derfor iværksætter tv-stationen nu en ny kommerciel strategi, der skal få topledelsen hos annoncører, medie- og reklamebureauer i tale. Strategien er, at tv-kanalen vil byde sig til overfor personer, der har titel til at handle og tænke strategisk, skriver Børsen. "Vi vil godt lægge et ekstra lag på vores samarbejde med en række af annoncørerne og fornemmer en stigende efterspørgsel efter det," siger koncerndirektør for salg og marketing Flemming Rasmussen. Den nye enhed kommer til at hedde TV 2 Innovation. Som et led i det nye initiativ vil TV 2 tilbyde annoncørerne én kontrakt, der sikrer dem adgang til tv-stationens mange platforme: tv, radio, internet, forlag, events, foredragsvirksomhed, indoor-tv m.m., samt én enkelt indgang til koncernen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også