Urban samler kommercielle kræfter

MediaWatch

I bestræbelserne på at styrke sin position på det danske mediemarked har Urban ansat Søren Flemming Larsen som kommerciel direktør. I den nye stilling får Søren Flemming Larsen ansvaret for det samlede annoncesalg og marketing, og han vil sammen med chefredaktør Dorthe Carlsen være ansvarlig for brandet Urban. "Vi ønsker med ansættelsen af Søren Flemming Larsen at udnytte Urbans stærke brand endnu bedre. Søren Flemming Larsen vil med den nye organisation samle alle kommercielle kræfter på Urban i en afdeling, der kommer til at omfatte både off- og online, andet salg samt business-to-business markedsføring", siger administrerende direktør for Berlingske Gratismedier A/S, Lars Bo Haber-Petersen. 41-årige Søren Flemming Larsen ser frem til at arbejde på et marked, der ifølge ham stadig har et "meget uudnyttet potentiale". Derfor er det også en både spændende og udfordrende opgave, som jeg glæder mig meget til at kaste mig over," siger Søren Flemming Larsen, der tidligere har været direktør for B.T.s bladsalg og marketing og senest har arbejdet som projektchef på ErhvervsBladet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også