Kenneth Brenøe udnævnes med virkning fra 1. maj til trading director for GroupM Danmark, der består af seks mediebureauer. Hans opgave bliver at sikre optimale priser, betingelser og vilkår i markedet for de annoncører, som samarbejder med de bureauer, der indgår i GroupM. Kenneth Brenøe har tidligere været buying & research director i MediaCom og har det seneste år været ansvarlig for lanceringen og integrationen af MediaCom Business Science Nordic, MediaComs nordiske salgs- og marketingmodelsamarbejde. "Med den betydelige størrelse GroupM har i dag, både i Danmark og globalt, er det naturligt, at vi i fællesskab arbejder på at udvikle værktøjer, processer og tradingmodeller. Dette arbejde sker i tæt dialog med vores europæiske og globale trading teams, da globaliseringen af medierne er eksploderet de senere år," siger Kenneth Brenøe. Mediebureauerne MAXUS, MediaBroker, MediaCom, Mediaedge:cia, MindShare, ProMedia indgår i GroupM i Danmark, der repræsenterer mere end 40 procent af mediabureauomsætningen i Danmark.