GroupM ansætter trading director

MediaWatch

Kenneth Brenøe udnævnes med virkning fra 1. maj til trading director for GroupM Danmark, der består af seks mediebureauer. Hans opgave bliver at sikre optimale priser, betingelser og vilkår i markedet for de annoncører, som samarbejder med de bureauer, der indgår i GroupM. Kenneth Brenøe har tidligere været buying & research director i MediaCom og har det seneste år været ansvarlig for lanceringen og integrationen af MediaCom Business Science Nordic, MediaComs nordiske salgs- og marketingmodelsamarbejde. "Med den betydelige størrelse GroupM har i dag, både i Danmark og globalt, er det naturligt, at vi i fællesskab arbejder på at udvikle værktøjer, processer og tradingmodeller. Dette arbejde sker i tæt dialog med vores europæiske og globale trading teams, da globaliseringen af medierne er eksploderet de senere år," siger Kenneth Brenøe. Mediebureauerne MAXUS, MediaBroker, MediaCom, Mediaedge:cia, MindShare, ProMedia indgår i GroupM i Danmark, der repræsenterer mere end 40 procent af mediabureauomsætningen i Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også