DR leverer nyheder i S-tog på prøve

MediaWatch

Nyheder samt satire og underholdning bliver trækplastrene, når DSB i dag sætter de første S-tog med tv-skærme indbygget i drift. I første omgang er skærmene sat op i tog, der kører på S-togslinierne B og B+. Det vil være muligt at vælge både kupé med tv-indhold og kupéer uden. Systemet finansieres af reklamer fra Clear Channel, og formålet er, at der skal findes en opskrift på indhold, der virker. Projektet skal foreløbig løbe i fire måneder som et pilotprojekt. Blandt det indhold, som DR vil vise på skærmene, vil blandt andet være tv-programmet Boogie-listen, meddeler selskabet i en pressemeddelelse.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også