Morgendistribution går i offensiven

MediaWatch

Gratisavisen Nyhedsavisens distributionsselskab Morgendistirbution Danmark tager nu kampen op med Søndagsavisen og Forbruger-Kontakt. Morgendistribution Danmark leverer dagligt 400.000 kopier af Nyhedsavisen til danske forbrugere, og nu vil selskabet også til at levere reklamer. En hurtig og fleksibel udrykning skal overbevise annoncørerne om, at reklamerne skal bringes ud med Nyhedsavisen. Bestyrelsesformand for Morgendistirbution Danmark, Svenn Dam, siger til Børsen, at der i høj grad er brug for et nyt fleksibelt distributionsprodukt, hvor annoncørerne kan indlevere reklamerne den ene dag og få dem ud dagen efter. Distributionsselskabet vil tage én krone pr. tryksag, hvis annoncørerne vælger at få uddelt reklamerne i alle fire regioner, som Morgendistirbution Danmark dækker.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også